En publicaties

Stichting Kairos is een maatschappelijke start up van mensen voor mensen. Betrokken professionals, ervaringsdeskundigen, vrijwilligers en mecenas willen kwetsbare jongvolwassenen op Goeree-Overflakkee helpen hun leven weer op de rails te krijgen.

Dat is belangrijk voor de jongvolwassenen en voor de gemeenschap op Goeree-Overflakkee. Al tientallen jaren groeit een kleine groep jonge mensen op met forse problemen. Het verdrijft hen van huis en haard en op zijn best naar de bank van een vriend tussen aanhalingstekens.

Afglijden naar illegale activiteiten om te overleven is reëel. En op een dag raakt dat alle inwoners van Goeree-Overflakkee. Thans wordt een groep van enkele tientallen kwetsbare jongvolwassenen niet, of onvoldoende geholpen met hun vraag. Daar willen wij met St. Kairos een antwoord opgeven.

Privacy Preferences