Steun ons

Wilt u doneren en ons financieel ondersteunen?
dankbaar

We zijn ontzettend dankbaar dat onze donateurs en de fondsen zorgen dat we al een jaar open zijn. Voor de langere termijn is structurele financiering door gemeente en zorg financiers nodig. Met hen zijn we in gesprek over hoe dit kan en waar belemmerende regels aan de kant gezet kunnen worden. Geen gemakkelijk traject. Met de lokale politieke steun vertrouwen we op een goede afloop.

Periodieke gift

Steunt u ons voor een langere tijd met hetzelfde periodieke bedrag, dan kunnen wij ons beter inzetten voor verschillende projecten binnen Stichting Kairos. Ook kan dit voor u belastingvoordeel opleveren. Stichting Kairos heeft namelijk de ANBI status. (Algemeen Nut Beogende Instelling). U vindt onze vermelding in het ANBI-register hier.

Samen zetten we ons in voor goede zorg voor kwetsbare jongvolwassenen op Goeree Overflakkee. Schenkt u ons vijf jaar lang een vast bedrag? Dan noemen we dit een periodieke gift. Een periodieke gift kunt u volledig aftrekken bij uw aangifte van inkomstenbelasting. Particulieren kunnen giften aan een ANBI instelling aftrekken in hun aangifte inkomstenbelasting.

Heeft u nog vragen of ideeën? Neem dan contact op: 0619603176

Wilt u meer weten over periodieke giften of over uw belastingvoordeel? Neem dan contact op met ons of kijk op de website van de belastingdienst.

Bankrekening:
NL95 RBRB 8835 2538 96