En publicaties

Eind januari is er een documentaire uitgezonden op RTV Rijnmond waar een aantal van onze gasten aan mee hebben gewerkt. De documentaire ‘Onversneden Liefde’ gaat over de worsteling van Goeree-Overflakkee met hun jarenlange drugsprobleem.

Jongeren voelen een sociale leegte op ‘Het Witte Eiland’ en vullen die op door vooral naar speed te grijpen. Een bijzonder verhaal over een kleine gemeenschap, waar je snel buiten de boot valt als je anders bent.

Anderhalf jaar na de presentatie van de uitkomsten van het rioolwateronderzoek op Goeree-Overflakkee dreunen deze cijfers nog na.

Dat op ‘het Witte Eiland’ veel drugs wordt gebruikt is een publiek geheim, maar deze resultaten kwamen toch hard aan. Waarom grijpen jongeren op het eiland naar drugs en blijven ze dan ook vaak lang gebruiken? Met die vraag in het achterhoofd maakte Rijnmond-verslaggever Sanne Waldekker de documentaire ‘Onversneden Liefde’.

Video afspelen
Privacy Preferences